Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?


Wiadomość
Autor
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

#1 Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Dzień dobry. Ostatnim czasem otrzymałem maila z ofertą na pozycjonowanie mojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, gdyż firma która ma podjąć się zlecenia, uważa ją za zbędną. Chcą aby dla każdego frazy kluczowej pojawiała się strona główna. Wg mnie jest to mało logiczne. Osoba, która szuka implantów powinna wejść od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy można tak pozycjonować stronę, aby dla różnych fraz pojawiały się właściwe podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Przeglądałem zbliżone rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w stolicy. Tam stomatolodzy promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła dentysta Ursynów pojawiają się podstrony konkretnego dentysty. Co ciekawe jeżeli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem inne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych ciągów znaków wyświetlają się różne strony internetowe. Inne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po wymianie wiadomości z firmą SEO i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i hasła etapy leczenia w rezultatach szukania wyświetla się bardzo często ona na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zawsze obserwują to samą domenę internetową. Również interesującym faktem jest, iż dla hasła aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jeśli tak, to czemu nie lepiej promować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać masy tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie długie elaboraty są niezbędne do właściwej reklamy strony? Także koszt reklamy na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, iż jak dodam domenę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie frazy jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być bardzo ciężkie do wypromieniowania. Rozumiem, iż ortodonta Warszawa jest może trudniejszą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

#2 Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Cześć, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok rozumowania jest w 100% logiczny. Nie piszemy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie szybciej można uzyskać pozycje dla wybranych słów kluczowych. Po trzecie nie wiem jak tamta agencja interaktywna od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie frazy. Pozycjonowanie z pewnością będzie na kilka słów kluczowych tj: stomatolog Radom, implanty Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie da się napisać przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie frazy na stronie startowej. Radzę: poszukaj innej firmy do promocji strony.

podobne tematy:


Wróć do „Polecane strony”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości