Czy masaż leczniczy jest pomocy, adres gabinetu masażu w Warszawie


Wiadomość
Autor
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy masaż leczniczy jest pomocy, adres gabinetu masażu w Warszawie

#1 Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:02

Witam wszystkich na tym forum. Ostatnio odczuwam problemy z kręgosłupem. Zacząłem przeszukiwać wyszukiwarkę w poszukiwaniu przyczyn takiego stanu rzeczy. Na forach odnalazłem sporo wypowiedzi osób z identycznym bólem pleców. Sporo ludzi zaleca masaż leczniczy , który wg ich opinii bardzo koi ból pleców. Zastanawiam się czy nie wybrać również masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Jestem ciekaw czy taki zestaw masaży pomoże? Czytałem również, że tego typu bóle spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że wiele pracuję siedząc przy komputerze od lat. Natomiast czy tego rodzaju bóle nie powinny pojawić się wcześniej? Oraz najważniejsze pytanie o adres sprawdzonego gabinetu masażu w Warszawie , który świadczy masaż relaksacyjny w przystępnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy masaż leczniczy jest pomocy, adres salonu masażu w Warszawie

#2 Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:08